En gång bloggare, alltid bloggare

27 februari, 2012

Så nu har jag skapat mig en ny blogg. Igen. Fast denna ska vara lite mer öppen för fler att läsa. Jag har haft ett otal bloggar genom åren sedan 2001 då jag började blogga, och de har alla varit lite mer eller mindre halvanonyma.

Jag tycker att Internet är ett fantastiskt verktyg att nå ut till många människor. Trots det kommer denna blogg att vara på svenska och svenska enbart. De flesta bloggar jag har haft innan har varit på engelska, eller övervägande engelska med svenska inslag… Hm.

Hur som helst. Denna blogg kommer att handla mycket om möten med människor, mina tankar och funderingar kring livet i det stora hela – därav rubriken – samt allt där runtikring.

Varmt välkommen att läsa, tyck till om du vill i kommentarsfältet, håll med eller dissa, det är helt upp till dig, oh läsare.

Anna

One Response to “En gång bloggare, alltid bloggare”

  1. Myran Says:

    Lycka till med skrivandet darling, ser fram emot att läsa dina texter och även få se dina kreativa konster, bilder, photo shops m.m 🙂

    Kram kram!


Kommentera

