Hundkärlek

15 mars, 2012

Jag blev väckt av en försiktig puss på näsan och ett par undrande mörkbruna ögon som studerade mig tankfullt. När doggy sen insåg att han lyckats väcka den dittills sovande Anna tändes ett ljus i de mörka ögonen och han talade om med hela sitt alldeles för pigga (han är 14 år) kroppsspråk att nu, nu är det minsann dags att stiga upp! Ett mycket trevligt uppvaknande. Dela gärna med dig av dina bästa vaknaminnen! Ha en bra torsdag, alles!

image

Världens bästa Ludde.

3 Responses to “Hundkärlek”

  1. Tess Says:

    Åh fina Ludde! Glad torsdag på dig vännen! Kramar

    • linuspiknik Says:

      Hej! en dag när jag vara mycket ung. jag vara bara 10 år! så hade jag en lite hund. En morgon när jag låg och sov, så hörde jag att appa kom hem och stängde dörren. min hund Mimmi blev så glad att hon tog ett skutt och landade rakt på min mage. dett vara ett mycket otrevlig uppvaknade då, men när ja tänkatillbaka jag inte minnas att jag vakna upp på annat sätt med denna älskade hund! kram
      😉

  2. linuspiknik Says:

    Hej! En dag när jag vara mycket ung. Jag vara bara 10 år, Så hade jag en liten hund. En morgon när jag låg och sov, va! Så hörde jag att pappa kom hem och stängde dörren. Min hund Mimmi bleva så glad att hon tog ett skutt och landade rakt på min mage,va! Detta vara mycket otrevlig uppvaknade då, men när ja tänka tillbaka jag inte minnas att jag vakna upp på annat sätt med denna älskade hund! kram 😉


Kommentera

