Idétorka

31 mars, 2012

Det är mindre än en vecka kvar tills jag blir av med gipset! Yay! Ser nåt så vansinnigt fram mot det, för jag börjar snart klättra på väggarna. Har knappt ro till att sitta still! Och skaparglädjen blir lidande av min rastlöshet. Jag behöver inspiration! Arrghhh!!!! Motivation har jag, men zero inspiration. Men igår hade jag iallafall inspiration nog till att skriva om inspirationens frånvaro (!), se nedan. Skaparallvar med glimten i ögat 🙂

Ha en underbar, kreativ lördag!

2 Responses to “Idétorka”

  1. roy Says:

    Ha ha youll find inspiration again, i promise you my darling! Ill think of you when im out running 😉 luv


Kommentera

