@ Mälarsjukhuset

5 april, 2012

Idag loggar jag live – from Mälarsjukhuset Eskilstuna! För idag blir jag av med gipset, och därmed blir en fri kvinna igen!
Har invigt dagen med en räkmacka på cafeet, det är drygt en halvtimme kvar tills jag ska träffa doktorn. Himmel vad jag längtar efter att kunna ta den promenad… Nåväl, återgår till att kolla på folk ett tag innan jag förflyttar mig till ortopedmottagningen. Mycket folk att titta på…

One Response to “@ Mälarsjukhuset”

  1. Mor Says:

    Räkmacka??? Det är väl sånt man glider runt på och så går det som det går man halkar omkull och bruter tassen och vips så är en på akuten utan att man fattar nå´t. = Så kan det gå 😀


Kommentera

