kl 2:23

12 april, 2012

Två och tjugotre visar min digitala klocka. Waaaay past midnight. Borde sova, men tankar och grubblerier nöter i hjärnkontoret och håller mig istället klarvaken och illa till mods. Hur får man svar på frågor när man inte ens vet vad frågorna är?

2 Responses to “kl 2:23”

  1. Sus Says:

    I nästa vecka kommer jag att berätta lite om min absoluta tro och övertygelse på änglar. Bejakar man sin skyddsängel så får man både frågor och svar som ett brev på posten. Annars kan man fråga mamma 😉
    puss och kram!

  2. linuspiknik Says:

    jag tänker mig att tankarna är som synen, ser inte längre än det tar stopp av någon anledning,och om man tittar rakt på det så ser man det inte, det kallas ”blinda fläcken” jag tänker migatt tankarna funkar likadant som ögonen att om man koncentrerar sig på vad känslorna betyder så kommer man aldrig till klarhet fast frågan finns där och glider mellan synapserna……eller nått….


Kommentera

