Jag lever…

16 maj, 2012

Okej, jag vet att det var ett tag sen jag bloggade. Har haft något av en bloggtorka, samt drabbats av tidsbrist. Har massor av idéer, och det utlovade blogginlägget om övernaturligt och magi kommer, jag lovar. Men inte idag.

Strax ska jag och mitt rastlösa sinne ge oss ut på en cykeltur, men jag var bara tvungen att dela med mig av denna fina lilla mening som satt förevigad på en white board-tavla i en viss skola. Tyckte att den passade så bra en dag som denna.

2 Responses to “Jag lever…”


  1. Tack för citatet Anna, sitter med min syster uppe i Tornedalen och pratar och filosoferar så den här passade bra 🙂 Kraaam

  2. Sus Says:

    svårare än så behöver en tydligen inte tänka för att få nobelpriset…


Kommentera

