Sliten

3 juli, 2012

Jag behöver ha semester, NU! Börjar känna mig rätt trött och sliten… Jaja, vara 2 månader kvar tills – San Fransisco, California, here I come! Lookin forward! Måste börja damma av engelskan oxå. Kanske ska ta och börja blogga på engelska igen? Öva skrivspråket… Näh.

För övrigt tror jag fan att jag håller på att bli förkyld. Huvudet känns som det är fyllt med en blandning av bly och bomull, kroppen känns slö och ond och halsen som om jag svalt ett rakblad. Inte bra, med tanke på spelningen på fredag. Crap.

Oh well. Som du kanske märkt, om du orkat läsa dig ända hit ner, så byter jag karaktär en smula på den här bloggen. Rent vardagsfilosofiska tankar verkar inte gå hem om man, som jag, vill ha lite reaktioner i form av kommentarer. Eloge till er som faktiskt har kommenterat och delat med er av era tankar, dock! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad denna blogg i framtiden ska handla om, men det visar sig.

Nu tar jag lite bloggsemester. Flaggar på FB när jag är åter i bloggosfären.

Ha en go sommar!

One Response to “Sliten”

  1. Birgitta Says:

    Wow! San Fransico låter inte helt fel. *avis* Ha så jättekul!!


Kommentera

