Otursförföljd, eller bara klantig?

6 juli, 2012

Okej jag kunde inte hålla mig borta från bloggandet, och definitivt inte nu när tristessen är ett stort faktum, dunderförkyld som jag är. Trodde ett tag att jag drabbats av influensa, men jag känner mig väldigt mycket bättre idag än för två dagar sen då eländet bröt ut, så influensa är det nog inte.

Nåväl. Jag tycker att nu borde jag vara så genomgången av sjukdom och elände så det räcker för ett par år framöver:

januari/februari: sviter efter olyckan förra året, mars: fotfraktur -> hamnade med foten i gips, till april, april: snedbelastning pga gips -> ryggskott och knäsmärta, maj: ryggont och stukad fotled, juni: urinvägsinfektion, juli: förkylningen från helvetet…

Så nu har jag väl fått allt, nu kan det väl vara så det räcker för ett par år framöver?

One Response to “Otursförföljd, eller bara klantig?”


Kommentera

